طهطه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

( طاهاجون .نفس دل مامان وبابا ) nahalakema

ماه رمضون وغذای تو

1391/5/19 16:37
158 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مادر سلام

این روزا که ماه رمضونه انگارتوهم فهمیدی .چون اوقات خوابت عوض شده تا سحر بامامان بیداری که من که غذا درست میکنم پابه پای من تو آشپزخونه ای وشیطونی میکنی .

میارمت تو آشپزخونه که بابایی راحت بخوابه ووقتی باباجون صبح بره سرکار من وتو تا ظهر میخوابیم

همه میگن بجه ت لاغر شده روزه نگیر آخه نمیشه مامان جون که حق خدارو ادا نکنم صبح بهت شیر میدم واز ظهر به بعد سرتو با غذا بند میکنم که تا دم افطار

حالا توهم ماشاالله بزرگتر شدی بیشتر شیر میخوری بخصوص تو ماه رمضون

منو ببخش مامان جون اگه بهت کم شیر میدم بجاش تقویتت میکنم ودکترت هم گفت اشکالی نداره روشی که پیش گرفتی خوبه واز قدو وزنت هم راضی بود .

کی بشه پسرم تو روزه بگیری............کی .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون
19 مرداد 91 16:44
سلام نماز روزه هاتون قبول و التماس دعا اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید و یه یادگاری برامون بذارین