طهطه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

( طاهاجون .نفس دل مامان وبابا ) nahalakema

پسرم سی روزه شد هورا........................................................

1390/8/21 1:41
297 بازدید
اشتراک گذاری

شمع وچراغارو روشن کنید آقا طاهای ما سی روزه

شد

به مناسبت سی روزه گی شما گل پسر، بابای من میخوان یک مهمونی که از قدیم ندیما رسم بوده بنام حمام زایمانی وهمچنین شما اولین نوه را عقیقه کنند

دست باباحسین درد نکنه خدا بهشون طول عمربده که به این ترتیب باز فامیلارو دور هم جمع میکنند وصله ی رحمی نیز انحام میشه 

حالا پسرم کدوم لباستو میخواین بپوشی کدوم آرایشگاه ببرمت نه.....نه...پسر من بدور از این کاراست وخودش هم نازه وهم پاک ومعصومه .

ضمنا بهت بگم که ما یک هفته بود بخاطرختنه ی شما گل پسر خونه ی بابای من تلپ ........که نه جلوس کرده بودیم وامشب اومدیم خونه ی خودمون که برای شما لباس برداریم تا روز مهمونی مرتب باشی

نمیدونی بابایی یکماه با تو بودن چه لذتی داشت گاهی تو شرکت یک دفعگی دلم هواتو میکنه حیف که تو این مدت منم سرماخوردم وزیاد به تو نزدیک نمیشدم آخه من دوست ندارم عسل بابا سرما بخوره ومریض بشه که خیلی سخته!!!!!!!!!!!!!باباعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)