طهطه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

( طاهاجون .نفس دل مامان وبابا ) nahalakema

احساس من

1389/12/27 1:03
195 بازدید
اشتراک گذاری

با تمامی  و جودم تورا رحساس میکنم وبرای آمدنت لحظه شماری میکنم 

نهال زندگیم :امروز برای مهمونی فردا که به مناسبت اعلام وجود تو نازنین گلم ترتیب داده شده رفتم خرید کردم باباجون هم کلی زحمت کشید برات سنگ تموم گذاشت گفتم که تو اولین نوه خانواده پدری هستی وچون داری برای عمه جونا وعمو جونا لقب میاری به رسم یادبود کادوهایی تهیه کردیم که از این روز به یادگار داشته باشند وایییییییییییییی چه شوروحالی داره وقتی همه با خبر بشن که خدای مهربون چه نعمت بزرگی داره به ما عطا میکنه آخه قربونت بشه مادر تو عزیزی میدونی چی میگم بعداز ناهار بابرنامه ریزی قشنکی که کردیم یک کیک قشنگ باباجون خریده ومقداری کادو برای مامان بزرگا وبابابزرگ جون دلم میخواه فردا زودتر بیاد واحساسات همه رو ببینم 

تومیایی وبه روزها ولحظه های زندگی مان شادی بیشتری می بخشی تو مثل بارانی زلال وآرام   بارانی که به ما جان دوباره می بخشی  تو نفس مادری وبتعث آرامش پدر  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)