طهطه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

( طاهاجون .نفس دل مامان وبابا ) nahalakema

روز آزمایش

1389/12/23 0:35
209 بازدید
اشتراک گذاری

 نفس مامانی , امروز بعد از نماز صبح از خدا خواستم که جواب بهترین آزمایش زندگیم رو بهم بده , وقتب بابایی سر کار بود رفتم آزمایشگاه , قرار شد عصر برم برای جواب. عصر بابایی نتونست بیاد بریم آزمایشگاه, با اصرار فرشته جون ( راستش ما نفهفمیدیم خالمه یا عممه !!!!) . فقط خدا میدونست چی حس و حالی داشتم , آخه نازنین برای اثبات وجودت لحظه شماری می کردم و می خواستم یکهی از بهترین لحظه های زندگیم رو تجربه کنم !!! جواب آزمایشودادن تو دستم من بودمو فرشته مهربونی که گویا مثل یه مادر کنارم ایستاده بود  !!!! ......خلاصه عزیزم درست بود  , خدا تو رو به این دنیای قشنگ پیش منو بابایی میاره!!! دلبندم وعزیز مامانی همون لحظه که وجودت رو حس کردم به بابا جون  زنگ زدم و بهترین خبر رو بهش دادم , شاید فقط منو فرشته میتونیم اون لحظه رو حس کنیم , چون از شوق این خبر همدیگه رو بغل کرده بودیم !!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)