طهطه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

( طاهاجون .نفس دل مامان وبابا ) nahalakema

تورا دوست دارم که:

1392/6/17 23:32
411 بازدید
اشتراک گذاری

ت

 

  که ملائک موقع خوابت بالای سرت به نگهبانی تو می پردازند من کی ام؟

 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ک

چشمانت رادوست دارم زیرا از معصومیت خاصی برخوردار است

 

 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ه

دوتا چشم داری یکی چشم چپ یکی چشم راست ماشالله به خواست خدا

هردوتا بیناست پسرم تو باید همیشه شکرگزار خداوندی باشی که تورا بینا

آفرید.

 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

ل

خدایاتورا سپاس که فرزندم هوای سالمی را که به ما بندگانت عطا فرمودی استنشاق میکند

 

 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ه

خدایا صدشکروصدسپاس که لبهای فرزندم سالم و زیباست

 

 

 


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

ا

و دستانی که در آینده قلمی بر دست بگیرد وفرد مثمر ثمری بشود

 

 

 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خ

و پاهایی که جز صراط مستقیم گامی برندارد


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

بله من همه این نعماتی که خداوند به ما سالم عطا کرده دوست دارم وبرای داشتن هریک سربرآستان ربوبیت می سایم وتا ابد شکرگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)