طهطه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

( طاهاجون .نفس دل مامان وبابا ) nahalakema

شبهای رمضان

1392/4/27 11:12
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم طاها جان, وقتی میام سر کار و مشغول کار میشم دلم میخواد زودی برگردم خونه و بعد از اینکه افطاری کردیم مثل هر شب بری اسباب بازیهات رو بیاری و تا دیر وقت با هم بازی کنیم عزیزم با اینکه خیلی خسته هستم , طاها قول بده وقتی بزرگ شدی و من و مامانت پیر شدیم تو هم کمی واسه ما وقت بزاری و یه جورایی سرمون رو گرم و مشغول کنی پسرم .طاها تا وقتی خودت پدر نشی نمی فهمی من چی میگم و لی امیدوارم وقتی هم شدی هر کاری از دستت برمیاد برای پدر و مادرت انجام بدی , تمام دنیای یک پدر و مادر فقط فرزند اونهاست. همه خستگی من وقتی میره که میام خونه و تو با همون قدت همه تلاشت رو میکنی تا در رو واسم باز کنی و با دیدن من کلی ذوق میکنی و جون میدونی میخورمت سریع فرار میکنی . طاها جان , یکی از قشنگترین کارهای که میکنی با اینکه بعضی وقتها خیلی خسته ام و سخت هم هست اینه که بهونه پیاده روی تو کوچه و خیابون رو میکنی و ساعت نیمه شب دو نفری توی کوچمون قدم میزنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)