طهطه، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

( طاهاجون .نفس دل مامان وبابا ) nahalakema

حرفهای دل من(مامان اعظم)

1392/3/16 16:48
197 بازدید
اشتراک گذاری

طه عزیزم ،نورچشمانم

من وتو دو  دوست ودو یاور هم هستیم از صبح تا وقتی که بابایی بیاد خونه من خونه رو تمیز ومرتب میکنم وتونیز در شلوغی خانه نمره بیست را دریافت میکنی واین برای من مادر که می بینم فرزندم در خانه تکانی هرروزه به من کمک میکنه خیلی شادی آوره وکیف میکنم وباعشق جمع وجور میکنم فقط روزهایی که بخوام ماشین لباسشویی روشن کنم دیگه شما مجالی به من نمیدی واین از خصوصیت همه ی پسرهاست که از دخترا شیطون ترن 

برای پسرگلم بگم که روزی که منوبابایی باهم ازدواج کردیم چون شکرخدا هم کفو هم بودیم همه چی را به اسانی پیش بردیم والحمدالله زندگی خوبی داریم وبرای همه ی نعمتهای خدا وداشتن تو وبابایی خداراشاکرم 

خدایا خودت میدانی که هردوی ما همه چی را باهم در کف اخلاص گذاشته تا زندگی بی دغدغه ای را پیش ببریم 

خدایا تورا سپاس که همسر م روزی حلال وبی کم وکاستی را باخود به خانه می آورد چون از اول زندگیمان برپایه ی اساس دین بوده وچیزی در زندگی برای هم کم نگذاشتیم 

بله پسرم اینها درسهای زندگیست که تو باید یاد بگیری 

وقتی بابا به خانه می آید وتو با صداکردن بابایی بابایی وخنده وسروصدای تو در باز میشود خدارا صدبار شکرگزارم واین همان زندگی ساده وآرامیست که آرزویش را داشتم 

وقتی بابا با دست پر به خانه می آید حتی اگر فقط یک نان سنگک بیاورد تو میدانی یعنی چه ؟یعنی خدایا ترا برای این همه نعمتی که ولی نعمت من وطه باخود آورده وازهمه مهمتر باتنی سالم کار میکند ودرس میخواند چقدر جای شکرگزاری تورا دارد 

طه جان بابا خیلی زحمت میکشد وهیچوقت خستگی کار وبیرون را به خانه نمی آورد حتی اگر بابا از درسی نمره ی کمی گرفته باشد ویا احیانا از درسی افتاده باشد به روی خودش نمی آورد در را به دیوارنمیکوبد واین برای من وتو که از صبح انتظارش را کشیده ایم کافی نیست ؟

بله طه من این است معنی زندگی واقعی 

خدایاتوراشکرکه ماننددیگران دغدغه ی جمع آوری پول وهزینه های سنگین والکی خرج کردن را نداریم که اذیت مان کند

ازهمه مهمتر وجودتو پسرگلم که مزیدبرعلت زندگی شیرین مان شده است نیز جای بسی شکرگزاری دارد

 خدایا به آنچه به ما عطانمودی شکر وبه آنچه نداده ای راضی هستیم به رضای تو

ی

 پارک ملت مشهد اردیبهشت 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)