طهطه، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

( طاهاجون .نفس دل مامان وبابا ) nahalakema

آقا طه کودک کاغذخورمن

1391/6/4 0:36
153 بازدید
اشتراک گذاری

طه من عزیزدلم این چه کاریه تازگی یادگرفتی ؟قربونت برم منکه

همه چی برات درست میکنم چرا کاغذ خوردنو دوست داری؟

یعنی من باید همه کارامو بزارم وتمام حواسم به دهن تو باشه

جعبه خمیر دندون از دست تو سالم در بره خیلی کاره

کلینکس هم که خوراک هرروز تویه اونم از اون لوله ایهاشو

که بیشتر دوست داری ببین عزیزم این کلینکسو مثل آدامس می جویدی

که عمه عسل از گوشه لپت در آورده

 

-

 

احیانا اگه برم سوپرخریدکنم باید رسیداشو همون تو سوپریاتوخیابون

بندازم و بیام آخه مادرمن این چه کاریه ؟

تو میخوای به من بگی مامان جون غذاهات خوشمزه نیست

ولی باباجون که خیلیم تشکر میکنه

میخوای من تمام توجهم به تو باشه که هست 

میخوای بگی مامان نمیدونی چه لذتی داره این خوراکی جدید . 

میخوای بگی که این کاغذم نعمتیه که خدااز درخت به اینحا رسونده

آخه نفهمیدم منظورت چیه نخور مادرجان نخور .

اگه یک روزی تو گلوت گیر کنه من چکارکنم

شما که دارین میخونین راهنماییم کنین چکارکنم وعلت

کاغذخوردن بچم چیه؟

قربون اون دستای قشنگت برم ببین وقتی میگم ازت نباید غافل بشم 

تویک لحظه فلش ٨گیگ رابرداشتی تا بردی طرف دهنت پریدم وازت گرفتم

 

6

 

g

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ی کوثر
1 شهریور 91 21:25
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)